mitt Göteborg

 
 

 
 
 
 
 
 
Hemma igen
 
Göteborg, vad jag har saknat det. Av alla ställen är det här jag behöver vara just nu, och ju oftare jag åker hemifrån desto mer självklart känns det här som hemma. Förståeligt antar jag, men ändå lustigt.
 
Veckan har mest bestått av plugg och inlämningar.. men livet på uni är ändå rätt chill. Den här helgen gick dock alltför fort och ikväll åker jag redan tillbaka till Uppsala. Har i alla fall hunnit träffa Rebecca och Ewelina, så att åka hit om än bara för några dagar har varit väldigt värt må jag säga er. Det enda som saknas hemma är min andra hälft, men distansen mellan här och Thailand gör det lite svårt... Distanser var det ja. Orsaken till att jag saknar så många just nu. Men i väntan på att få se alla igen så går allting vidare. 
 
Imorgon ska jag på The Kooks i Stockholm med bästa Lanna, och sen reccepubrunda på torsdag. Så har ju lite att se fram emot veckan som kommer ändå, i molnet av allt plugg.
 
♦ ♦ 
 
 
 
 
 
 
 


du vet vem
02 February, kl. 21:10 | Blogg;

enda som saknas hemma?? ursäkta?? :''(

Emma
02 February, kl. 15:49 | Blogg; http://www.nattstad.se/februariibarn

åh vilka fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: